kom nyss hem

sheenis.
idag har jag hunnit vara på gudstjänst i pingstkyrkan, vi hade ju tränat in drama och så, så dom spelade vi upp ialla fall. fett pinsamt, vi gjorde bibelord till nutid och så. kommer inte ihåg vilket vi hade .. :$
men det gick bra! ;d
nu är klockan tio i 12, fett hungrig är jag. sen vid 2 blir det av till eab med laget och ha fys / boxning, väldigt konditionskrävande. det är till 4 typ, fatta man kommer va helt slut :s
sen efter det så ska jag nog bara lata mig och så där. kolla på nån film kanske.
men snart är det mat och jag orkar inte skriva mer.

puss frida


kommentarer
Postat av: fanniedenbästaajohnsson!

Saknar våran f-humor frida!!

Vi får ta och hitta varandra igen!<3

f+f ska de va ja<3

2010-01-24 @ 17:52:55
URL: http://ffanniejjohnssons.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0