nisse is back on track

shenixxen :*
skrev inte igår, konfa och allt sånt där ni vet .. så skriver idag istället.
igår va det konfa som sagt, vi snackade om förlåtelse. orkar inte skriva så mycket om det. sen gick vi och la oss vid halv 12, efter kvällsfikat (yy)
sen idag så vaknade vi vid 8, klädde på oss och packade ihop våra saker, sen så  åt vi frukost.  åt två stycker mackor,, sen va det typ läsning. vi pratade om massa saker, orkar inte skriva. men ialla fall så va det faktiskt väldigt intressant denna gången, mycket bra asså! :)   plus att vi har en ny konfaledare eller vad man ska säga, lukas heter han, välkommen eller vad man ska säga (aa)
vid 1 kom pappa och hämtade mig, för då va allt slut. vi övade in ett drama typ också kom jag på nu, ska spela upp det imon på gudstjänsten ju. kom och kolla klockan 10 i pingstkyrkan! :)
när jag kom hem så hade mamma gjort klart maten, fast va inte så hungrig då typ för hade ju precis fikat på konfan. men ialla fall så sa pappa att min data inte gick att starta, eller asså jo den går att starta men sen kommer det typ upp nåt att det inte går komma längre, fett inte bra :((
men tobias, min kära kusin, kommer nog och kollar på den sen, hoppas jag, om det inte funkar dör jag mest :o
ialla fall så har jag vart med jenkan idag också, hon kom vid kvart i fyra typ. då kollade vi på 'another cinderella story' som är riktigt bra.
men innan hon kom dammsög jag mitt rum och städade lite och så, duktigt (yyyy)
sen skulle hon hem vid sex och äta, och då hade jag as ont i magen så jag typ trodde jag skulle dö, men det gör jag inte,, shit va bra (y)
sen så kom hon då, och ah så kollade vi på den filmen då.
sen skulle vi vart nu på kvällen med men har ju så ont i magen och så. sen typ är jag as trött och vill va pigg imon då jag ska först på gudstjänst och sen boxning eller fyspass på EAB med laget.  det är typ väldigt bra för mig ialla fall för jag har verkligen hur dålig kondis som helst ://

nu så sitter jag häär och typ tar massa fula cambilder med den gamla camen, så jeavla kul juuu :d
men fatta om min data är sönder, den andra då, tänk då försvinner ju typ alla mina bilder .. omg, jag dör :o
men får väl överleva, kan inget göra ju.
hörs imon :)

puss
frida

+ tycker jag kan dela med mig av mitt liv idag (y)




kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0