pladask på ändan

hejsan.
idag har jag då vart med ebba.
först satt vi vid datan, sen sminkade jag mig och hon satt vid bdb och sånt.
sen så gick vi ut lite, sen in för jäklar va kallt :o
ebba trillade pladask på ändan ^^
innan vi gick in så tog jag tungan på en stång, hah. fan va ont det gjorde.
nu så sitter det en bit av min tunga på den stången dåja ^^
sen gick vi in då, kollade film.
i taket lyser stjärnorna blev det, fett bra är den filmen! :o
haha, sen så fixade vi blogg till ebba för jag typ tvingade henne (a)
sen så kom niklas och då skulle hon hem :(
då åt jag stuvade makaroner och köttbullar, kollade lite på gränspolisen i USA.
sen upp hit och typ inte göra nåt.
snart ska jag nog sova, ska upp tidigt imon.
sen på eftermiddagen blire bowla med amanda, frida, kajsa & elin! :)
kommer bli as kalas.
tar nog lite bilder också.

puss frida

+ vet fan inte vad jag ska göra ..

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0