se upp i backen

hallååja.
igår va jag i skolan och så, hände inte så mycket.
vi bakade bullar på hemkunskapen och va ute på idrotten, hade typ rugby och sånt -.-
sen gick jag hem, provade mina pjäxor och så.
fett att dom passade, as kalas faen! :)
sen somnade jag i en halvtimme, sen ringde amanda. där skulle jag sova inatt och så, mys!
så jag gik till amanda vid fem, fick äta där och så. gott! :d
sen så åkte vi till isaberg, det va jag, amanda, nellie och magnus.  as kul ffs! :)
alla liftar va igång, då är det as kul att åka faen.
men amanda lurade ner mig i en konstig backe med massa hopp, jag suger :o
hah, när vi åkte lift jag och amanda så skulle jag säga att jag suger på engelska,  'i'm sucks' blev det, shit asgarv faen! :d
haha, sen så sjöng jag typ i sittliften hela tiden (aaa)
sen vid nio skulle vi hem, åkt i två timmar då. fettt skönt att få av sig pjäxorna och så ju :)
när vi kom hem så fixa vi nåt till matten, sen så satt vi vid datan en stund, och sen gjorde amanda sina övningar till ryggen, hon har typ skulios elr va det heter. stackarn :(
sen så gick vi och la oss vid halv 12 tror jag, för amanda skulle till kyrkan idag vid nio :o
så amanda gick upp tjugo i åtta, hon väckte inte mig förrens vid halv nio då jag fick äta frukost.
sen gick jag hem vid fem i nio, för då åkte amanda.
när jag kom hem så la jag mig och försökte sova, men det gick inte, så jag kollade på tv :)
nu ska jag ner och hjälpa mamma med maten, blir lasagne, as kalas.
sen händer det nog inget roligt, kanske sova hos jenkan inatt om jag orkar (a)

puss frida




kommentarer
Postat av: M

Den var jääeefiiin :D <3

2010-01-16 @ 11:39:20
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Bobban

Fasen va hungrig jag blev när jag såg lasagnen :(

2010-01-16 @ 13:51:26

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0