skridsko kung

hej.
jag är kung på isen, yessss.  jag och amanda va ju och åkte innan, kom hem för typ 20 min sen.
vi hade med oss bullar, varm oboy & kakor (y)
vi kollade när grabbarna spelade hockey, och jag hejade på mina grabbar .. elr ah, johan & axel (y)
haha, sen fick jag välja lag och allt. fett att dom tyckte jag va rolig.
sen så började dom slå på mina ben, rackarns småglin :s
vi va där i typ 2 timmar tror jag, men orkar inte berätta allt, det va myspys ialla fall.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det finns inte så mkt typ :s
blir sitta här och typ nörda på facebook (nnn)

imon är det skola, fett tråkigt -.-
skulle inte klaga med en veckas lov till, men aja. det måste börja nån gång ju.
nu är det bara att se fram emot sommarlovet ju, inte långt kvar (aaa)
ska väl bli kul att träffa folket igen såklart.

puss
frida

+ du fattar inte, jag tycker om dig ju

kommentarer
Postat av: Caroline

fin blogg du har, gillar din header :)

ha en mysig söndag!

2010-01-10 @ 19:25:51
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul du vill va med.. allt brA`?

2010-01-10 @ 19:47:23
URL: http://jessicalillsmeds.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0