watcha say

hejsan.
jag har tråkigt nu så ska skriva om min dag i skolan (y)
först började vi med matte, ganska tråkigt som vanligt. men jobbade ganska mycket faktiskt.
sen va det mentor tid, pratade massa, sen så i 40 minuter ritade jag massa. R.I.P ://
sen vare typ 40 min rast, då så gjorde man ingenting. svenska med katri sen, för anna-stina va typ sjuk eller nåt. vi hade nån frågesport, vi kom tvåa! :d
lunch sen, kött soppa.  shit va hungrig jag va.  sen gick jag och elin hem och åt varsin frukt och muffins, heheh (a)
sen vare so i typ 1 timme och 5 minuter, bytte platser så nu sitter jag jämte magnus och marcus johansson. viktor sitter framför mig så det är ju bra och ha nån normal runt sig, hah! 
mirson tog mina nycklar på so:n, sen så fick jag såna jävla ryck på han och sen så sa svante till han.
sen vare engelska och vi hade glosförhör, typ gick nog inte så bra.  som vanligt då :s
slutade vid kvart över ett, fett chill.  då gick jag hem och åt muffins och kollade på house bunny, haha den va rolig :d
sen kom amanda mitt i filmen, så vi kollade klart då.  sen gick vi till henne och sjöng watcha say, vi skrev ut ackord så hon spelade och så sjöng vi :)
sen pratade jag och amanda, mest jag, om barnen i haiti och afrika och jag tycker det är meningslöst att skicka pengar eftersom inte nåt händer :s
sen gick jag hem vid sju för amanda skulle äta, då åt jag med typ .. en macka och ett ägg och ett glas nyponsoppa :d    det är faen gott (a)
sen gick jag upp hit för ah, tv är tråkigt.
nu ringer nog emma snart, saknar dig :( <3

puss
frida

+ jag saknar dig för mycket


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0