we gonna go and pulking

hejsan.
idag har jag och amanda hittat barnen i oss :D
först va vi vid isen, sen så gick vi hem (förra inlägget), sen så gick vi ut och åkte spark, sen till pulkabacken.
vi åkte nerför en backe med sparken, fasikke va fort det gick ^^     
sen följde hilda och nellie med till kyrkobacken, nellie är amandas lilla syster och hilda är nellies kompis.
det va riktigt mysigt, men fett ont i rumpan har man nu ^^
vi åkte på ett gupp, och tog bilder.   man trillade typ av hela tiden, och jääsingen va fort det gick med snowracer.
asså jag vet, det låter som om vi är värsta minis, men vi är faktiskt fjorton :)
sen gick jag hem vid sju, och åt. nu är klockan åtta och jag ska ringa till lisa fisa, som kanske kommer imon, och så.
det skulle va fett nice. :)

puss frida


bilder från isen

- självutlösare, ett gott skratt och ett par skridskor är allt man behöver.


- nellie & hilda kom


- men hilda ville inte va med på bild.


bilder från backen

- hela gänget samlat


- jag och amanda flög av efter guppet ^^


- cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese! :D




jag har fler, men orkar inte lägga upp mer :)
tack för dagen :*

kommentarer
Postat av: Amanda

hihi, jag har ont i svanskotan, inte så konstigt kanske ;P inte varje dag man voltar med en snowracer :)

tack dsm ;)<3

2010-01-06 @ 11:25:32

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0