yeaah, träningsverk nästa

sshäna.
nu har jag duschat och allt.
vi hade fys & boxning på EAB idag med fotbollen, eller laget. det va riktigt jobbigt asså.
först värmde vi upp, sen så boxades vi två & två. jag va med amanda dååå :)
sen aah, orkar inte berätta allt men jobbigt va det.
träningsverk blire nog imon ialla fall, fett bra! (y)

nu så har jag precis gjort läxan om typ nåt gyllene snittet, eller nåt.
fattar inget, bara att skriva och läsa, varför lära sig? (a)
sen imon så händer det nog inte så mycket, ska nog inte va med nån tror jag.
men på tisdag så kanske jag ska va med jenkan, hon ska nog färga mitt hår! :d
utväxt är fan det fulaste jag vet, sen ska det bli lite brunare med.
hoppas att det blir kanon, annars är det väl bara färga mer ^^
på fredag är vi typ lediga, vene om vi är det på torsdag med .. men vene?!
ialla fall på fredag ska jag, mamma, ebba och lotta till jönköping och shopppa.
sen på kvällen kommer deras familj hit och då blire nog myyys!
ebba sover nog här också om hon vill då.
skriver imon, för nu ska jag steka hamburgare för är hungrig igen :s
just fan!
jag tappade min tand innan, hahah! :d
nu blire boka tandläkartid, sen får man nog typ räls eller nån annan tandställning.
och vet ni, jag har inga mjölktänder kvar (y)

puss frida

+ asså jag gillar dig babe :*

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0