blöt träning

jaao, idag har jag vart med elin och tränat.
när jag va med elin bakade vi och va nere i samhället, va tvungen att köpa nytt 'stop n grow'. hehe
sen gick vi in på ica, ville köpa cola och godis (aa)
det regnade typ lite när vi skulle hem, så vi satte oss utanför ica med issa, ida & annie .. dom va med där ^^
sen fick vi skjuts av dom hem, latisar är vi (a)
när dom skjutsat hem oss cyklade vi hem till elin och bakade rulltårta med mosade blåbär i ^^
sen med grädde på med ^^
sen hoppade vi och tog lite egopic (aa)
sen så åkte jag hem, sen va det träning.
regnade som fan ju ;ss
inte bra inte bra!      men det gick väl hyfsat bra idag (yy)
nu ska jag föna håret och sen lägga mig (a)
SMSA!

xoxo
/ frida


kommentarer
Postat av: Amanda

alltid lika kul att träffa dig, sööt, !<3

2009-08-14 @ 10:33:05
URL: http://mandizblogg.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0