slut på det roliga

hejhej.  
imon är det skola ;s
slut på det roliga dåja.
här kommer mitt sommarlov 09;
ITALIEN
ÖSTERRIKE
KOMPISAR
MOSTER & MORBROR
NY KAMERA
ESKILSCUPEN
STENINGE
SOL
BLI BRUN
BADA
ONT I RYGGEN
BLOMMOR

som ni fattar har jag haft ganska fullt upp nu i sommar.
det har vart en helt underbar sommar såklart!
imon börjar det tråkiga, jao (n)
ända roliga att hoppas på är ju bra schema och överskåp, tror inget av dom menmen.
ska väl blir kul att träffa alla såklart, men vi får se hur det blir :)
det är ju snart JULLOV!
och snart min födelsedag också, 65 dagar kvar (yy)
127 dagar kvar till julafton, börja skriv önskelista. hheheehehehhe.
jao.


idag ska jag nog försöka va med amanda.    har precis städat mitt rum, gick upp 8 i morse :)
upp kl. 7 imon, har plockat fram kläder jag ska ha (yy)
skriver nog mer ikv.
just det!   BILDDAGBOKEN FUNKAR INTE :(
apröv på det!
och ni glömmer väl inte att kommentera?

xoxo
/ frida

bilder från österrike
   
det får räcka.   det va as kul där iaf :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0