14 dagar till julafton

IDAG ÄR DET 14 DAGAR TILL JULAFTON! :d

hej förresten :)
idag så vare skolan, först so .. försov mig, kom precis innan brittis kom.
medeltiden redovisning har vi fortfarande -.-
det är tråkigt att typ lyssna på alla . men aja.
sen så svenska, skulle skriva om boken man läst och så på dator.  det gick typ fort den lektionen.
matte efter det, pratade lite och jobbade lite. 
mentor efter det, vi bara pratade massa, typ tråk. -.-
lunch, det va typ gott idag :)
sen så fysik. FLAMUR SUG KUK!   jag hatar han fan :s
tyska efter det, kollade på den där tattarserien .. typ "extra" elr nåt.
engelska sista, tråkigt -.-
sen hem och äta rostad macka.
nu sitter jag här, ska åka och handla med pappa snart tror jag :)

puss frida

+ messa ffs

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0