jag ser det snöar

YES, äntligen!
det snöar ute! :D
jag orkar dock inte gå ut, för jag är trött ^^
jag har pyjamasbyxor och pappas tröja, fett soft att gå runt i det :)
jag har typ suttit vid datan hela dagen, utom när vi slog in julklappar.
nu ska jag typ fixa mina ögonbryn, sen blire nog duschen.

imon är det måndag, fy vad jag inte gillar måndagar -.-
typ skola och massa sånt där skit ;o
på eftermiddagen ska jag nog inte göra så mkt, ska nog fråga ebba
om hon vill leka lite :)
vet inte riktigt vad som händer än, men aja. blir iaf inte bara att
sitta här och ruttna bort.
hoppas det är snö imon med, fan va kul!
bara man inte blir fett mulad, då dör jag fan :(
juldoppet på tisdag vafan, taggataggatagga!
hoppas det går bra, tror inte det kmr göra det i innebandyn, menmen.

ah, om nån vill veta har jag min gamla tattiga mobil,
jag får ingen ny heller .. för jag bara tar sönder dom enligt pappa :(
och jag har mjäll .. asså jag dör :o
det är för min hårbotten inte kan andas med allt hårspray som jag använder.
måste typ använda sånt där mjöllschampoo nu ju, shit :o
fy va jag hatar mitt hår och det.
det vill aldrig fluffas upp som jag vill och så -.-
och jag har fan insett att jag är fan as ful,
jag tyckte jag va ful innan och allt, men serrrii va ful jag är :o
mamma sa att jag såg blek ut i mitt bruna hår också.
asså fy va arg jag blev på henne, serrrii.

nu har jag klagat färdigt. 
ni måste tycka att jag är typ konstig som sitter här och klagar på allt.
aja.  tror att jag ska fixa mina ögonbryn nu.
fast nu sa mamma att jag ska hjälpa henne med att göra varma mackor.
fy det är inte gott :(
duscha och fixa ögonbryna sen ist, jobbigt det blev nu -.-
sen sova vafan, och nu vill jag att martin ska logga in på msn ;*
haha :)      ah, jag har lite tråkigt dåwwaah.

puss frida

+ all i want for christmas is you ;*

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0