salatown yeah

chacha.
nu sitter man hos moster i sala, jao.
julafton imorron yeah, fett nice asså! :)
kom upp igår, sov hos mormor då.  det är riktigt jävla tråkigt där fan. 
idag har jag vart i stan och kollat lite, men va fan på väg att frysa fötterna
av mig ju, inte nice alls tycker jag.
mamma klagar på att jag har sommarskor på mig hela tiden, men hallå?!
jag tänker fan inte gå runt i vinterskor vafan.
sen så skulle jag träffat linn idag, men hon hade ingen skjuts till stan så
det gick inte ..   tråkigt! :(
men så äre ibland tyväärr.
sen när åkte vi till mormor och åt korv med bröd, sen fika lite sen till moster.
då gick jag ut med hunden, hon är helt galen i snön!
det är mer snö här än hemma faen.
min kusin har tatuerat in ett bulldog ansikte på sin rygg, as nice.
och imorron är det ju julafton, fy va bra :d
jag älskar julafton .. förutom att köpa alla paket, då blir man ju pank direkt ;s
aja, det blir julmat och sånt där ääckel imorron med ju -.-
men kalle är det nästbästa med julafton, för det bästa är fan julklapparna!
bara sitta där, umgås med familjen, öppna alla julklappar och vara glad ..
finns det nåt bättre eller?     nej! :)

just nu så sitter man här och typ inte gör så mycket, typ bara messar lite.
kände för att uppdatera min blogg lite, så ah.
tror jag ska gå ut med wilma en liten runda kanske, eller är det för kallt kanske?!
blir nog nåt ialla fall.


puss
frida

+ om du vet, tveka inte
+ jag gillar dig för mycket

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0