sova snart

hejsanhejsan.
nu sitter jag här och vill sova.  vi har tyvärr gäster, eller gäster och gäster .. men charlie, mingus, josefin, tobias, carina och åke.         charlie och mingus är mina kusinbarn, tobias är min kusin, josefin är tobias fru, carina och åke är våra kompisar.      dom ska väl nog snart hem hoppas jag, jag vill ju inte sitta och va hur osocial som helst.
fick 300 kr av tobias och dom.  tack! :)

jag akn säga att det va lite tomt när man kom hem utan att felix va i huset, fy va jag saknar dig.
en vecka idag har du vart borta, du kommer alltid ha en stor plats i hjärtat! <3

idag har jag fan åkt bil hela dagen, typ från 11 till 4 typ.  fett tråkigt assssså ;o
sov typ bara 3 timmar, asså heerregud va trött jag är nu.

lägger in bilderna nån dag, när jag orkar typ.

förresten, händer på nyår?
säg till om händer nåt skojs fan, jag och ebba är redan taggade :)


puss frida

+ you make me smile

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0