spamma kukar?

hello!
idag så har jag typ hela dagen blivit spammad av marcus massa jävla kukar ;o
570 kukar, inte alla som får det (a)
haha, skojar.
men asså omg va jobbigt det va, mobilen bara laggade sönder hela tiden.
moget -.-
tyskaprov sen, fy det gick analdåligt :(    
ah, sen så gick jag, elin och amanda hem till elin på håltimmen och bakade chokladmuffins :)
haha, fy va gott.
sen vare lite smet kvar som vi inte behövde. hehe, en matsked typ ..
jag; nån som vill ha?
amanda och elin; neh
jag; okej :)
så stoppade jag allt i munnen! :d
haha, det va gott.
jag lekte typ med elsa, elins hund, hela tiden .. hon va helt galen ;o
sen så ställde jag mig upp, då bet hon mig i foten ^^
hahah, galna lilla hund.
fast hon är fortfarande bara valp och så :)
sen så gick vi till skolan igen, hade biologi -.-
men denna gången va det ganska kul, skrattade hela lektionen ^^
sen gick jag på "toa", då så kom melle efter mig och så gick vi runt lite.
när vi kom till språksalarna däråt så kom mattias och rickard upp, dom bråkade.
rickard tog strypgrepp på mattias och slog han i magen massa gånger.
dom typ dödade varandra.     alla typ bara stog och kollade på, men jag och melle bara; hallå?! gör nåt!
sen gick vi och hämtade lärare, fan dom dödade varandra tyyp.
läskiga bröder ^^
sen trodde inte edit, våran biologilärare, på oss.  men det va ju sant!
ah, sen så vare svenska efter det.
jag åt en chokladmuffins på rasten (a)    tjockis*
sen så ah, svenska.
marcus målade sin penna blå, sen så petade han den i miitt öra.
det blev inget som tur väl va, haha.
viktor gjorde en prick i marcus och alexanders panna, fett nice (y)
sen vid halv va det slut.
bara vart hemma i typ 30 min.
det va iaf min dag i skolan :)

sen blire fotbollsträning, sen blire datan! :)
sova sen med vafan, jätte trött nu ^^
jag kommer inte orka träningen, jag hostar och får ont i huvudet när jag anstränger mig :(
sen på tisdag äre juldoppet, pinsamt ^^
alla kollar typ när man spelar innebandy ;o
det är jag, elin, lovisa och samaneh i mitt lag.   fy, dåligt lag -.-
volleyboll är tråkigt, men as roligt lag har vi.    frida.s, jag, amanda, kajsa, linda, malin och samaneh.
samaneh och malin är inte roligast, men vi andra har as kul! :)
sen simma typ 63 längder elr va det är, sen pingis med. ska möta melle.
kommer förlora ^^
sen så ah, typ springa runt L1 byggnaden massa varv och sånt får man göra typ också :)
vi får se hur det går! :)

nu ska jag typ messa lite, sen blire nog typ skriva bokrecension och referat.
jag har inte läst boken, skriver av lite på baksidan (a)
boken heter; flickan som älskade potatis.
hahah, så fail.      den är typ från andra världskriget och så är dom typ judar elr nåt.

nu pratar jag med sabina i telefon.   saknar dig :( <3
krya på dig gumman. <3


puss frida

kommentarer
Postat av: martin

rawr

2009-12-09 @ 16:39:08

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0