vitlöksbröd wtf

heyyy.
hemma från ebba nu.
skolan idag va ccccppp seg, fyyfan va trött man kan vara ;o
först äckelmatte, MEN SABINA ÄR TILLBAKA!
fy va jag saknat dig! <3
sen vare engelska, sen tyska.
på tyskan gjorde vi typ ingenting vafan, det va kul ^^
hahah, fleischballe (a)
ahahahahhahahahahahahahahaha, jag och alexander har sämst humor fan.
sen så vare kemiiii, det sög så fett mycket.
sen lunch, sen bad.
fast orkade inte bada ^^
jag sa att jag hade mens, ahahah. och att jag inte hade nyckel hem så jag inte kunde ta mina
idrottskläder, PUCKO JOHANNES ! :D
hah, bästa läraren evvvaahhh! :)
sen så vare syslöjd, jag blev klar med min första vante, bara tummen kvar på den :)
sen så vänta på ebba i skolan, sen så hem till henne och äta vitlöksbröd (a)
hahah, vi är fan dumma. vi åt det i bare, gott vafan.
nu smakar jag vitlök i munnen -.-
haha.
sen gick jag hela vägen hem till mig från ebba, fett långt asså ;o
när jag kom hem så tog jag ett glas nyponsoppa, gott :)
nu sitter jag här och tror att jag ska måla mina naglar oranga ^^
hahahaahah, fyfan. morötter :)
sen så blire duscha, sen sova.

juldoppet imon.
på morgonen spela mot melissa, pingis asså ^^
kommer förlora ju :(
skriver imon hur det gick.
sen imon ska jag kolla på nåt till julavslutningen, som man kan ha på julafton också :)
sen blire inte så mycket mer imon, kanske va med ebba igen ^^ <3

jag vill ha ny plattång, ny data och ny mobil!
fett drygt -.-

puss
frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0