we love it

chacha.
precis ut kommer ur duschen nu, ska föna håret snart :)
idag har jag städat då, massa städ -.-
sen nu på kvällen så gick jag ut lite med ida och lusen. ( deras hund ^^ )
vi lekte i snön, lusen är fan läskig ;s
sen så åkte vi spark, och då ville johan leka med oss (a)
hah, fick han såklart, så vi typ åkte runt lite på sparken på gatan,
det går som fan ju!
jag typ kastade snöbollar på lusen, hon blev mer galen :d
sen kom martin och marcus, jag och ida skämde typ ut oss, pinigt ;$
när dom åkt så fick jag massa pussar av lusen.
sen kom mamma och så skulle jag in :(
då gick jag in i duschen.
och nu sitter jag här då, ska föna håret som sagt och sen
typ lägga mig och messa lite tror jag :)

puss frida

+ fy va jag gillar dig <3

kommentarer
Postat av: Anonym

vem martin ? :P

2009-12-21 @ 16:58:19

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0