fotboll & gegga

dagen har vart kanon!
först klockan elva åkte man till granbacken, vi hade nån grej med fotbollen 11.00 - 21.00.   tränade fotboll i typ 2 timmar, sen så åt vi lite, sen fick vi fakta om eskilscupen på torsdag (y)
sen åkte vi till nåt ställe i skogen, typ emmy isbrings farfar ^^     vi hade 8-kamp där!
jag va med sandra, samuel och nån oskar(?).     samuel ville slå mig hela tiiden :(     okej, jag va trött och snackade på om massa skit hela tiden (aa)
grenarna; luftgevär, lerduveskjutning, plankan, äppel i hink, fotbollsbowling, fotbollsgolf, kickningar & nån ringkastning.
sen fick vi fika, sen skulle vi springa till nån lerplan.   där skulle vi spela fotboll i lera som gick över knäna ;oo
jobbigt som bara den!     sen när vi spelat så skulle vi springa i en bäck med lera som gick över naveln och på vissa ställen ända upp typ till brösten ju ;o
asså, mys (yyy)
samuel den tönten puttade i mig hela tiden ;o   sen gjorde han bomben precis framför miig ^^
sen skulle vi springa till en sjö som va typ 1 mil därifrån, i dessa lerkläderna ;o
men en traktor och en bil åkte typ och tog upp folk som va trötta.   hihi, jag hoppade på efter 10 min (aa)
sen hoppade jag av när det va 5 min kvar (yy)
hahah, sen badade vi i våra kläder!    det va jätte kul :)
sen skulle vi byta om så jag, elin, issa och ida gick in i skogen!
haha, där stog ju samuel och gjorde nåt, vene vad ^^
aja.   sen till gården igen och där grillade vi korv.    haha, tappade min ena korv (aa)
men jag åt upp den när jag tagit bort gräset på den :)
haha, fick potatissallad med :)
jag tog elins (aa)
hahaha, sen när vi ätit och så gick jag och emmy och satte oss vid hästhagen och snackade.  sen kom elin också.
sen skulle vi typ hem.   ganska skönt med.
i bilen satt jag med elin, hanna lingtell, ida ström och stefan lingtell.
jag satt och pratade om bi -, homo - och heterosexuella. att dom måste känna sig ganska utanför ^^
sen pratade jag om fjortisar.   haha ^^
sen va lillemor och väntade på oss på granbacken! :)
sen när man kom hem hoppad eman in i duschen och så.
nu sitter man ju här då, ska nog lägga mig nu.   tröttt asså!
tack för denna underbara dag alla! :)

xoxo
/ frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0