hembiträde friiida

jaoo .. nu har jag städat, hjälpt pappa med att pumpa bort allt vatten från presenningen (stavning) och tagit bort myräggg ;o
det behövdes verkligen städa där ute, typ sot på hela golvet runt öppna spisen & kronblad från kaktusen och allt ;o
ja herreguud!    jag lyssnade på iPod:en så det gick bra (yy)
den är min bäästa vään!
haha, sen torkade jag golvet med.   kanon!
sen så hjälpte jag pappa med att ta bort allt vatten från duken vi har över poolen.    tog nog faktist en 20 min!
hehe, sen vek vi ihop den.
så nu är det öppet att bada här (aa)
så när vi tagit bort den så hade myrorna byggt bo där jämte kanten.   myräggggg ;o
serrrii, äcklig mkt va det!
men nu har jag tjänat ihop 300 kr :)
får 200 imon om jag städar lite på altanen!
nu ska jag nog ner och käka lite!
jag ska uppnå mitt mål nu i år, komma upp på 'mest aktiva'-listan!    jaaoo!

ikväll är det frågestund här, och snart lägger jag upp ett inlägg där ni bara kan fråga saker!


xoxo
/ frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0