myspys

idag va jag i skolan, som vanligt dåja.
sen så i skolan hände inget ovanligt.

matte - hade nån nutidsorientering, kunde ingenting.
mentortid - fett drygt
svenska - kmr inte ihåg vad vi snackade om, lånade iaf nya böcker.
lunch - biff?   jag åt typ en halv halv potatis och en banan
so - hah, jobbade faktiskt ganska bra idag.
engelska - prov dåja ;s

sen när efter skolan va jag med lurrelush (a).
det va myspys jao, hhihihi.   sen gick vi till nöjet, där va inga roliga ;s
sen skulle jag hem vid fem, puss på han (a)
sen så vare träning, fett tråkigt .. vi tränade bara i en timme idag :D
när det va slut hämtade kajsa mammut oss, jag gick från amanda sen.   det va 136 steg från deras postlåda till min dörr (a)      nolife (y)
sen så duschade jag, satte mig vid datan, åt lite.
nu sitter jag här igen, smsar med luddde :)
sitter och snackar med lisa och linn med, fan va jag saknar dig lisa!  och fy va jag längtar till jul linn (a)
ska snart sova ^^

puss frida

+ jag gillar ludwig
+ http://nordinsglossipgirl.blogg.se/    - fyfan va sämst ;s

kommentarer
Postat av: de du (:

haha ;) är ludwig mysig elr? :P

2009-10-07 @ 13:22:00

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0