amanda är fän cool

hejsan,, idag har jag varit med amanda. först vid typ 4 gick jag dit för hon hade vart hos sjukgymnasten, typ med hennes rygg. ialla fall så när jag kom dit så skulle vi baka, först ville amanda typ baka nån cookiebrownie, eller nåt. men det ville inte jag (a) haha, så vi gjorde typ nån chokladmuffins med nåt i, typ knäck. den va ialla fall väldigt god (y)   sen så gick vi hem hit och kollade på new moon för amanda hade inte sett den,, bara läst boken. sen vid 7 så gick hon hem för då va filmen slut, den är ialla fall riktigt bra! (y)   nu borstade jag precis tänderna för mamma och pappa ska sova. så då behöver jag inte väcka dom när jag ska borsta tänderna sen, ahahha :)
nu så ska jag nog ta och skaffa mig ett liv, eller asså jag ska nog typ kolla lite kläder eller plocka undan allt jag har på sängen. fyfan, värsta högen av kläder och skit.

puss frida


- bild på mig och amanda, ni ser ju datumet -


kommentarer
Postat av: M

Tjo, nej jag har inte kvar min ''wristpiercing'' men idag tog jag i ögonbrynet :D



kram!

2010-04-06 @ 23:25:31
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/
Postat av: M

SV; hehe jag vet, den var skit snygg, men den stöttes bort tyvärr :((

Yeah ögonbrynet är skitsnyggt! ska pierca tungan snart med :)

nice! nja.. men ögonbrynet gjorde jag inte själv :)

2010-04-06 @ 23:43:13
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0