lite smått tråkigt här då

asså shit, rädda mig! jag kommer fan ruttna bort här ju, kul yeah -.-
men jag kan fortfarande inte fatta att imon blir typ en bra dag, helt kanon bra dag :D
asså liksom, först vid 10 över 11 åker jag, mamma och amanda till värnamo. där ska jag ta hål i naveln, gah skit nervös fan :o    ialla fall och sen så aa kollar vi nog runt lite i affärerna, fett nice! (y)   sen så på eftermiddagen får jag nog min iPhone, hihih, vit är den (a)  men ska köpa rosa skal till den, fett nice faktiskt :)
sen på kvällen så ska jag, amanda, kajsa, elin och frida ha filmkväll hos amanda. så himla mysigt, vi ska kolla på nya saw filmen, omg jag kommer fan sitta där bakom kudden och inte fatta nåt ju (a)
men ialla fall så ska jag be amanda ta ett kort när jag blir piercad, ahahhaha :d
sen så blir det bra att jag får ett navelsmycke när jag fyller år, för då får jag byta. hihi,,  så himlans nice fan! hittat ett aaas fint redan, hihi :)

puss
frida


- fint eller hur -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0