ångest över paddlingen imon

Jag har lite ångest över att vi ska paddla imon i Isaberg typ? Haha, asså jag kommer vällta på riktigt, och Kajsa och jag kommer drunkna där. Men Amanda har lovat mig att hon hoppar i om jag välter, hahah!
Jag ska ha söta gummistövlar imon och så ska jag ha mössa, för det ska regna hela dagen ju! Det tycket jag verkligen inte om, man kan inte tycka om regn!

Nu ska jag gå till sängen, för jag är trött och har ont i huvudet. Så yes, nu blir det sängen för mig! :)
Imon är det träning, vet fortfarande inte om jag ska träna för har sjukt ont i mitt ben, seriöst.
Men nog om det, skriver imon i skolan med min iPhone, för aa. Ska till Isaberg och gå och allt vad vi ska göra, har inte en blekaste aning om jag ska va helt ärlig!

Godnatt.


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0