Antingen är jag seg eller mamma snabb

Haha, antingen är det jag som är seg eller mamma som är väldigt snabb på cykel! För när jag står här i BH och ska sätta på mig en tröja så hör jag att en nyckel sätts in i låset på dörren. "Hallå?!" ropar mamma när hon öppnat dörren. Jag blev väldigt förvånad för hon skulle komma hem vid 12, busigt!
Jaja, så gick ner och då så skalade mamma potatis och frågade om jag kunde dammsuga snabbt. Klart, snäll som man är så dammsög jag hela nedevåningen och hängde ut mattorna.
Så nu har jag tagit en B-vitamin tablett och hoppas snart på att maten är färdig för idag blir det jävligt god köttgryta! :D
Nu ropade mamma att det va färdigt, så ska ner nu :)
Skriver senare, hoppas på att ni är sugna på att läsa nåt då med!

+ Vitamintabletterna jag äter är orangebruna :D

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0