äntligen, saknat iphone så mycket

Nu sitter jag hos Ebba, min iPhone ligger på laddning och jag är fortfarande lyckligast i världen. Simkortet är isatt i den också nu för den delen, soft eller hur? Men alla mina inställningar och shit är återställda, så får liksom ställa in så som jag vill ha det sen ikväll eller nåt :)
Nu lyser solen till och med lite ute, härligt som fan. Ebba fönar håret, och jag sitter här på en sån där gympaboll och rullar lite,, måste platta min lugg sen, haha!

Nu ska jag se om min iPhone är så bäst som jag kommer ihåg, hahaha! :D Nej skojar, men ska sitta och leka lite med den. Sen ska jag tvinga Ebba att kolla film med mig för ute orkar jag inte va.
Och förresten, när jag skulle hit så fick jag ta pappas cykel eftersom mamma har min vita och den svarta lät när man cyklade på den. Så fick ta pappas ju, haha. Och när jag skulle hoppa av så slår jag i fittan .. :(
Nu vet ni det också, hihi!
Glömde kameran btw, sorry! :/


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0