bloggpausen är slut

Nu är min lilla bloggpaus slut eftersom jag saknade att skriva i den. Jag skulle inte kunna ta bort min blogg faktiskt, eftersom jag är beroende typ. Lite sorgligt tycker jag då, haha!

Idag har jag inte gjort alls mycket, vart hemma och softat. Usch, fattar ni att det är måndag imon eller? Vill verkligen inte ha skola, och imon ska vi dessutom ta kort. Vafaen, jag kommer dö :(
Asså första veckan gick riktigt fort, men då va det ju att vi bara gick igenom allt som vi skulle prata om och så, men nu ska vi ju liksom börja jobba på lektionerna .. Och denna terminens betyg MÅSTE vara bra, för det är dessa man söker in på gymnasiet med. Jag vill gå samhäll eller ekonomi, för vill antingen bli polis eller ekonom. Och nu tänker ni säkert "Hon som polis?", men jag menar mer en sån polis som sitter på kontor eller i labb. Kanske sån som tar kort på mord, eller så? Nåt inom polisen kanske, annars ekonom.

Nu så sitter jag och rensar bland mina "appar" på iPhonen, uppdaterade den så man kan lägga till mappar och sånt där, så nu håller jag på och fixar det. Lägger just nu till olika bloggar, haha! :D
Så skriver kanske innan jag går och lägger mig eller nåt, blir tidigt idag faktiskt, för vill inte se trött ut imon på kortet! Haha, men yes, ni fattar?

Jag ska fortsätta med mina sånna där mappar och sånt där, så den blir rolig,, min lilla iPhone (a)

Och förresten, vad tycker ni om den nya designen här i bloggen? Jag tycker faktiskt den blev fin.
Hiss eller Diss?


kommentarer
Postat av: LindaHultman (;

Hiss på designen :P

2010-08-30 @ 16:32:44

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0