hemma från en helg i Helsingborg!

Nu är jag hemma från en helg i Helsingborg, helt okej va det faktiskt!
Orkar inte skriva så mycket, men vi spelade fotboll och hade kul! Lite olyckor på skolan hände också, typ en som klämde av lite på sin tumme, Jossas knäskål hoppade ur led, nån från Askims fick sin axel ur led typ. Amandas ljumske är inte bra, och Moas höft nåt med. Inte kul, men spelat fotboll har vi gjort!
Nu ska jag ner och beställa pizza till mig och mamma, så jag har nåt gott att käka på ikväll! Det ska bli världsgott, aldrig vart så här sugen på pizza! Ska nog beställa en SGoIF!, rätt god är den. Pommes på pizza, graowr!

Men aa, tog inga bilder typ. 2 tror jag, och dom va inte så fina. Just nu hittar jag inte kameran heller! Ska be Elin skicka lite bilder, så får ni några typ :)

Och tack för alla kommentarer jag fått medans jag vart borta, och förlåt att jag inte svarat på dom. Det är så sjukt jobbigt att göra det med iPhonen .. Tyvärr! Men ska svara på alla nu innan jag går ner, så ni får några svar!
Och förresten, jag svarar inte på kommentarer som inte är från bloggar, det är jobbigt. Hihi (a) Förlåt, men jag får se kanske hur jag gör med det :)

Nu är jag hungrig, så skriver mer sen!


JAG HAR SETT MASSA JÄVLIGT UNDERBARA MINI COOPER OCKSÅ!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0