tuff bild

Nu är jag hemma från Jennifer. Deras internet funkar typ inte, därför kunde jag inte skriva innan.

När jag kom dit ialla fall så satt Jennifer i shorts och BH och kollade på One Tree Hill, så vi kollade färdigt på det avsnittet. Sen så gick vi upp på hennes rum och låg och snackade länge. Och hon sminkade sig och så. Sen så låg vi och snackade lite till i hennes säng, tills hon kom på att hon kanske skulle klä på sig, haha! Så hon gjorde det och sen så gjorde vi kladdkaka. Smeten va jävligt god ialla fall, haha! Sen ställde vi in den i ugnen i 30 minuter, men den ville inte stelna eller vad man säger. Så den blev väldigt kladdig, haha! Kladdkaka med betoning på kladd! Sen kollade vi på film. "Det regnar köttbollar" blev det, shit så rolig (a) Hahaha, as söt med. När han skulle kyssa hon .. Sam eller vad hon hette (a) Naaaw.
Sen vid halv 8 stack jag hem. Och då när jag cyklade förbi två småbarn som cyklade så sa tjejen som cyklade framför den lilla killen .. Asså dom va typ 3 år. Så sa hon: Theo, om jag ramlar får du cykla hem till mamma och säga till!
Naaww, asså ni skulle sett. Så jävla gulligt!!

När jag kom hem tog jag mig en Hustler, och nu är jag väldigt rastlös. Haha, kanske ska titta förbi på nöjet? Eller inte kanske, jag vet inte :)


kommentarer
Postat av: alice

herregud vad fjortis du är ;o

2010-08-13 @ 20:33:17
Postat av: Linnea

Haha, vilken frään bild (y :D

2010-08-13 @ 21:56:27
URL: http://liiinnealovisalindell.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0