Hjälp mig med en sak, snälla

Aa, jag är osams med rubrikerna faktiskt! Vet aldrig vad det ska stå i dom. Det är tyvärr lite sorgligt!
Men yes, jag åkte från Ebba vid kvart i 6 för mamma och jag bestämde att vi faktiskt skulle gotta till det med en kebabrulle idag! Så vid 6 träffades vi utanför Flinta och då beställde vi en kebabrulle. Ja, det tog typ 5 minuter! Sen så cyklade vi hem med den och en stor fet Coca Cola! Det slängde vi oss rätt fort, haha. Sen kom Åke och tittade förbi, han skulle hämta lite tomater, varken jag eller mamma äter ju det! Så då kom han, och nu verkar det som att jag kan få jobb snart. Låter bra tycker jag, money (L)
Vattnade lite i drivhuset, och eftersom att tomater innehåller ungefär 75% vatten så behöver dom rätt mycket av det! Sen gick jag in, och skulle ta ett tuggummi. Då va ju alla tuggummi slut, katten har nog ätit upp dom (a) Nej men så gick upp hit och satte mig lite. Nu ska jag nog måla naglarna lite, för va ju så dum och tog bort mitt nagellack hos Ebba. Är man störd på riktigt eller? Typ första gången jag va riktigt nöjd med mina naglar så tar jag bort det, smart (n)

Nu vill jag ha hjälp med en grej, som ni läsare kan hjälpa mig med!
Om ni tycker om min blogg, så skulle jag vilja att ni hjälper mig med att hitta läsare! Tror ni att ni kan fixa det? Tack på förhand! :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0