hungrig, nyvaken och allmänt äcklig

Vaknade väl vid kvart i tolv, för då kom min mamma upp och sa: Frida, är du vaken?
Men som sagt så va jag inte det, och då kunde jag inte somna om så fick gå upp. Läser nu ialla fall lite om Eskilscupen, vad man ska ha med och sånt. Känner inte riktigt för det, men det kommer nog bli helt okej!

Nu måste jag ner och äta, för har ont i magen för jag är så hungrig, jobbigt jobbigt!
Sen idag ska jag bara packa, leta upp fotbollskläder och sånt skit. Sen blir det nog vila. Kommer bli skönt, kanske ut och springa en runda idag? Ja det kan jag ju göra, haha :D
Men jag skriver senare istället, nu håller jag på att hungra sönder!


Förra Eskilscupen, förra året då alltså!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0