hur dum som helst

Hur dum som helst är jag, tror ni inte att jag läst fel dag på sidan eller? Det är på torsdag vi sticker till Helsingborg. Seriöst, ibland har jag bara lust att slå mig själv!
Men det va ju skönt, då hinner jag ju va hemma med mamma nån dag till. Sen så åker jag, sen är det bara 2 veckor tills skolan börjar och 3 veckor tills pappa kommer hem. Då ska jag få ny data, en minilaptop som ni flesta vet. Därför ska jag sätta mig här nu och kolla runt lite och se vad som passar mig!

Nu sitter jag och planerar hur mitt rum ska se ut när jag ska göra om det sen. Det blir kanske vid min födelsedag eller något liknande. Allt blir nytt, utan skrivbordet. Ett måste till min babe, som står här nu. Hihi, men sen får jag ju lillen också. Och den lär stå nån annan stans, typ i sängen (a) HAHAHHA, skojar :)

Nu ska jag göra nåt, typ .. Vet inte :)


Gammal bild, men whatever. Jag saknar dig!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0