Idag är jag inte så sjukt trött

Idag när jag vaknade märkte jag att jag inte va så trött idag, men det kommer nog framåt kvällen.
Jag vaknade först vid kvart i 8 av att jag hade sendrag i baksidan av låret, fan va ont det gör! Sen vaknade jag vid tio i tio och då kunde jag somna om! Nu är klockan lite över 11 och mamma kommer nog snart hem.
Hon sa att det va värsta polispådraget är i trakterna, typ att det hade vart skottlossning mot Polisen inatt i Hyltebruk och att dom hade tänt på en bil i Burseryd. Så det va helikoptrar ute och letade efter dom nu. Värsta läskigt asså, så det blir nog mest att sitta inne och kolla film idag.

Men yes. Tess kom in inatt vid halv 1 tror jag med en jävla mus i munnen, då blir man verkligen så glad. Men yes, så bara somnade om.

Nu snackar jag med Ebba och vi kanske ska va dag, hihih :)


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0