jag älskar verkligen regnet

Ja, jag älskar verkligen regnet. Eller inte, usch. Jag har inte vart ute på hela dagen, mysigt va? Inte jätte asså, haha! Så nu ska jag hoppa in i duschen, fräscha till mig lite. Känner mig verkligen hur äcklig som helst.
Mitt hår är fett känns det som, och nej fy, är verkligen ofräsch!

Just det, igår bestämde jag och Amanda att vi ska sminka oss nån gång mycket och ta massa fina bilder. Typ ute i skogen, jag vet inte. Men nånstans,, mysigt va? :)
Såklart kommer dom bilderna upp på bloggen när dom är tagna, hih!

Nu ska jag in i duschen, sen så får jag se vad jag hittar på. Ikväll ska jag och mamma ialla fall kolla på film, hihi. Mysigt va? Vi ska äta morötter och dipp och sånt gott, härligt som fan :)

kommentarer
Postat av: Bella

Hur mår du idag då? :D

2010-08-21 @ 18:11:03
URL: http://bellablogg.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0