Jennifer sitter här jämte mig

Nu sitter jag och Jennifer här. Kajsa stack nyss hem för dom skulle ha gäster!
Vi va ute innan typ, gick en runda. Sen så gick vi hit igen och då målade Jennifer sina naglar. Sen ville hon inte ha det längre och då tog hon bort det :D
Nu ska vi kolla film tror jag. Jennifer tycker vi ska kolla skräckfilm, men det känns ju läskigt vafan.

Nu sitter hon och gör nåt i FRIDA-tidningen, haha. Nåt test typ, röd och rosa shitsnack ;)

Orkar inte blogga mer.
MEN FORTSÄTT FRÅGA I FRÅGESTUNDEN OCH VA MED OCH TÄVLA I VECKANSBLOGG!

kommentarer
Postat av: linnea

hejsan! :D

har precis startat en tävling på min blogg.

skulle vara väldigt kul om du ville vara med!:)

reglerna står på min blogg:)

btw fiin blogg :D

kram ! :)

2010-08-17 @ 16:48:01
URL: http://liiinnealovisalindell.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0