kan typ inte andas nu

Jag kan typ inte andas nu, näsan har täpt igen sig .. Fandå! :(
Innan va jag och Jennifer ialla fall ute och träffade Viktor och G:son. Vi gick och köpte slush-ice och stekte som fan. Sen så gick vi till Viktor, eller vi typ höll på och skjuta och så i deras fotbollsmål på baksidan. Haha, så jävla kul va det! :)
Vid halv 9 skulle dom upp till nån, vet inte vad han heter .. Men yes, så då stack Jennifer också hem och jag gick upp hur och satte mig här.

Nu sitter jag och smsar lite, kul jag vet (a) Men nej, jag har inget annat att göra. Så det blir nog snart att gå in till mamma och lägga mig och läsa FRIDA :)

Fortsätt fråga och tävla i veckans blogg! :)


kommentarer
Postat av: Lovisa

hej!

har en tävling gissa kändis

om du har lust att vara med så läs hur du gör på min blogg! :)

det du vinner är att jag länka din blogg i ett inlägg på de sättet får du fler kommentarer och läsare!

vore kul om du var med!:D



förresten kanon blogg! :)

2010-08-16 @ 23:23:18
URL: http://lowiiisaa.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0