laddar ner filmer

Nu håller jag på att ladda ner tre till filmer.
- Sex and the city 2
- Farsan
- Remember me

Dom verkar bra, haha. Så jag har nåt att göra idag, mer än att packa upp sista väskan.
Dessa filmer laddar jag ner från denna sida, som bara har filmer med svensk text, svenskt tal för filmer, spel och program! Så denna sida lär jag använda rätt mycket nu, hittade den på google idag faktiskt .. så ja, den verkar helt okej bra! Hoppas på detta ialla fall.

Nu ska jag packa upp sista väskan, sen ska jag leta upp en sån där tejp .. Vet inte riktigt vad sån tejp heter, men sån vit. Ialla fall så ska jag måla naglarna, göra nåt coolt mönster på tummen typ :)
Så vi hörs sen :)

kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska göra videoinlägg typ kanske en gång i veckan:)

skulle bli kanon!

/ EnLäsare

2010-08-09 @ 14:38:06
Postat av: sabina ostrvica :)

mkt bra att du skriver vart du laddar ner så man själv kan göra det! :D



o farsan & remember me är grymt bra filmer! (Y) ;) <3

2010-08-09 @ 14:38:53
Postat av: emmy isbring. =)

.. och sex and the city 2 är också as bra. (a) ;)

2010-08-09 @ 14:54:06
Postat av: lovisa

jätte bra blogg! :)

fin header också! :)

2010-08-09 @ 21:55:00
URL: http://lowiiisaa.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0