lalalala

Random rubrik, men det är drygt med dom. För man vet aldrig vad man ska skriva. Kanske ska börja med datum och tid? Kanskekanske, hade ialla fall varit bättre än detta. Men same shit,, får se hur det blir med det!
Nu så sitter jag här igen, kom nyss hem från Josefin och dom. Jag lämnade den söta MiniCoopern jag köpt till Charlie, som dock sov. Men lämnade dit den ialla fall. Både Chrlie och Mingus sov när vi kom dit, men sen vaknade lilla Mingus,, shit va han skrattade när mamma lekte med han!
Nu sitter jag här igen, ska ner till mamma lite. Kanske sätta mig ute på altanen och ta en Hustler? Det skulle ju varit fett gott ialla fall, så det blir nog så!
Skriver senare ialla fall, men kommer somna tidigt idag. För jag är sjukt trött!


Lägg märke till den sjukt söta uteliggaren som sover bakom mig!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0