måla naglarna snart

Hejsan!
Vaknade idag vid tjugo i elva av att mamma ringde, dumt av henne! Då gick jag ner och plockade ur diskmaskinen. Sen kom mamma hem och började med maten. Medans maten va på där nere så packade vi upp min ena väska,, den med massa kläder i. Så det gjorde vi, sen va maten färdig. Åt lite, sen la jag mig på soffan och kollade på Cityakuten, så bra är det! Gick upp hit nu, så aa. Det är vad jag gjort nu på förmiddagen!
Senare idag ska jag nog kolla på nån film, kanske Harry Potter? :D Hahah, det är så roligt. Eller så tar jag någon jag har på datan, också rätt många som jag inte kollat på än där!
Ska ladda ner lite nya fina filmer, massa sånna där gulliga .. Man bara gråter av, hihi (a)

Sen måste jag måla naglarna, hihi. Ska försöka få till nåt snyggt nu, fast blir nog bara på tummarna!

Dagens visa: Enrique Iglesias – I Like It


kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut vilka filmer du laddar ner, och var du ladda ner, vilken sida alltså :)<3

/en läsare

2010-08-09 @ 13:40:15

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0