mår inte bra

Jag mår inte ett dugg bra!
Täppt i näsan, ont i halsen och lite ont i huvudet. Usch, detta kom nu ikväll liksom, kul! (n)
Så ja, jag ska strax gå och lägga mig för jag vill att detta ska försvinna tills imon. Kan ju inte springa runt och va förskyld liksom, det funkar inte att ha det så!
Nu kom min katt och hälsade på, haha!
Imon ska jag upp vid 9, för jag och mamma städade aldrig övervåningen idag. Så det ska vi göra imon, och så ska vi klippa gräset! Det börjar liksom bli rätt långt nu, haha. Sen vid 2-3 nån gång ska jag till Ebba har jag bestämt. Haha, sen blir det lite partyy och sen ska jag sova där! :)
Jag vet, riktigt soft lördag!

Men uppdaterar imon, för nu mår jag inte bra.

Godnatt!


kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 23:42:56
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: emma

När ska du ha dina efterlängtade videos?

och tävlingar, och frågestunder :D?

2010-08-14 @ 10:34:14

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0