måste snabba mig lite nu

Ska bara säga att jag överlevde gårdagen (a) Ebba tog alltså inte livet av mig, haha!
Men jag skriver sen, för nu måste jag ner och skala potatis till mig och mamma. Hon är typ .. ute nånstans tror jag, och jag har lovat henne att skala potatis.
Jag är sjuk, kul va (n)
Nej men sen så är det kalas för Charlie eller Mingus, vet inte vem av dom (a) Hhaha, men jag ska inte dit för är ju sjuk. Blir inte så kul om man smittar småbarnen.
Så det blir att sitta hemma och kolla på Harry Potter, haha!

Nu ska jag ner och skala potatisarna. Skriver senare om kvällen igår, då kommer kanske nån bild om Jennifer eller Ebba lägger in bilderna sen :)


kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dig frida olivia marie larsson (a) <33

2010-08-15 @ 13:51:37
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0