nu är det så att jag ska lägga mig nu

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Hellre det än att vara uppe och inte komma upp imon. Jag måste också plocka fram lite kläder inför morgondagen. Kommer helst seriöst inte hinna med morgonen imon, usch! Vill inte börja skolan :(
Det hade vart en grej om det va att börja gymnasiet, men nu ska man gå ett till år på jävla Nordinskolan. Fyyy, det känner jag inte för :( Men yes, får väl bara stå ut sista året liksom! Va äldst på skolan, det är väl coolt? NEJ! Fy, saknar alla gamla nior redan! :'(

Men nu ska jag gå till garderoben och se vad jag hittar förnåt skoj där inne, sen blir det att vandra till sängen. Sen sova, och gud så skönt! :)

Godnatt sötnosar!


JOSSSA & JAG

kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittar man dom " stjärnorna " som du har på bilden? ((:

2010-08-23 @ 22:59:07

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0