Nu är jag hemma!

Nu är jag hemma från en sjukt härlig helg med Ebba och folket i Halmstad city!
Har tid nu att skriva min helg i detaljer, eller aa. Nästan i detaljer ialla fall,, så hoppas ni orkar läsa allt nu när jag anstränger mig för att skriva!

Fredag: Klockan 12 ungefär åkte vi från Smålandsstenar till Halmstad. Vi va där vid 1 och då gick vi runt i massa affärer och kollade runt. Jag köpte jag saker också, brabra! Sen träffade vi också Emmy,, så aa vi va med henne i stan och allt. Sen stack vi hem runt 7 nångång, sjukt nice. Då så när vi kom hem så gjorde vi inte alls mycket faktiskt. Eller rättare sagt så vet jag inte vad vi gjorde, kommer inte ihåg. Men vi la oss vid 12 kanske.

Lördag: Vid 11 vaknade jag och då väckte jag Ebba, hihi. Då åt vi lite, sen gjorde vi ingenting faktiskt. La oss ute och solade lite, men ingen färg fick jag! Hahah. Sen kollade vi på film innan vi skulle sticka in till stan, då fick vi skynda oss som bara den ju! Sminka oss och sen fixa håret, men jag kunde inte ha nersläppt eftersom jag glömt min plattång. Så fick ha en sån sne fläta ni vet? Så vi stack in till stan sen, och då gick vi runt där och träffade massa människor, sen kom Lisa och Emmy till torget och då va vi med dom. Sen stack vi och åt och så, sen träffade vi dom igen och så. Snackade med massa randoms, haha. Sen vid 12 stack vi hem med taxi, haha. Så gick vi och la oss när vi kom hem tror jag .. Haha!

Söndag: Vaknade vid halv 12 tror jag. Då åt vi lite och sen så vet jag inte vad vi gjorde. Spelade lite spel på Ebbas data typ, haha. Så fula vi är! Fixade oss sen, hade sne fläta då med. Sen in till stan, till Emmys lägenhet! Vi hade hämtat Ludwig, Alex och Klang på Östra stranden innan det. Så det va vi, och aa. Ni fattar :) Sen gick vi till RixFm festivalen, jag och Lisa trängde oss fram så vi stog längst fram! Så sjukt kul, rätt många bilder tog jag med min iPhone också, men de får ni sen när jag hittat min datasladd, haha!
Sen så när det va slut så gick vi runt i stan och träffade massa folk. Haha, John är skylldig mig en cheeseburgare omg! Hahah, det är så gott (a) Ialla fall, sen började det regna vid 12 ungefär, och då lånade jag Josefs (en som vi träffade i stan) tröja, as skön! Hihi, sen så vid halv 1 ungefär kom Lotta och Niclas och hämtade oss vid gallerian. Och då så kom John och hans kusin Simon med ett McDonalds parasoll och då gick vi under där med dom. Haha, så snälla (a)
När vi kom hem så va jag galen och låg där och skrattade och pratade massa skit som inte ens Ebba fattade va jag sa. Hahah,, omg! Sen vid 2 ungefär, eller halv 3 blev vi hungriga så vi gick upp och åt! Hah, sen somnade vi rättså snabbt efter det.

Idag vaknade man vid halv 11 nån gång.  Då gick vi upp och åt frukost och allt, för vi skulle hem vid 12. Så då gjorde vi det, sen så packade vi ihop allt och sen stack vi hem. När jag kom hem så hade mamma köpt en sån fin graj att ha på väggen där det står "Carpe Diem", fint är sånt. Sen så hade pappa köpt en as fin ljusstake eller va man säger till mig. En typ med nåt fint mönster, fin va den tycker jag! Sen bad jag mamma köpa en Monster och en choklad till mig, hih (a)
Nu ska jag väl göra nåt vettigt, haha :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0