nu har jag kollat film

Nu har jag kollat film, fast det blev inte The back-up plan, den verkade tråkig! Haha, så kollade istället på Starstruck! Den va väldigt bra faktiskt, men så som den filmen händer bara på film! Att man träffar en kille, helt utan mening. Och sen så åker man typ och sen aa, nej sånt händer bara på film!!

Så nu ska jag städa lite på mitt rum, sen så blir det typ träning ju! Måste äta nåt därimellan också, haha.

Vad har ni gjort idag? :)


- Ja det hade ju vart rätt nice med sol och värme ..

kommentarer
Postat av: denny | SUPERBLOGGEN.SE

Tjena tjena! =)

2010-08-11 @ 16:35:04
URL: http://www.SUPERBLOGGEN.se
Postat av: linda ^^,

så du vill veta vad jag har gjort?

Det vil ldu inte veta ;o skoja bara x)

Jag har tränat lite, gått en promenad, lagat mat, målat naglarna och matat Ebba :'] <3

2010-08-11 @ 19:41:38

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0