Precis vart nere i samhället

Kom precis hem från samhället nu, har köpt sånna där B-vitamin tabletter till mitt hår (a) Vill ha längre och tjockare hår, så ska äta sånt och se vad som händer!
Blir kanske att träffa Vonki lite sen, men ska nog ialla fall ut och klippa gräset snart med mamma, haha!

Jag vill till Emma nästa helg, hoppas fan att hon kan! Annars tänker jag åka dit ändå, så liksom .. Hon har inget val (h) Hahaha, nej men ska snacka lite med henne. Så det kommer nog funka ändå (y)

Nu ska jag byta byxor, sen gå ner :)


kommentarer
Postat av: Anonym

vem är vonki? ;)

2010-08-10 @ 20:29:42
Postat av: Anonym

ååh, kan inte du säga om det fungera de med håret :D

2010-08-10 @ 20:37:28
Postat av: Anonym

Var köpte du tabletterna och vad kostade dem? :)

2010-08-10 @ 22:55:17

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0