ska sova nu

Nu är det så att jag faktiskt ska gå och lägga mig!
Jag snackade nyss lite med Albin i telefon, haha. Han mobbar mig för jag inte orkade springa nånting på matchen mot .. Vet inte vilka dom va! Men aa, så jag tycker han är lite dum mot mig!

Men jaja, ska sova nu. Trött som bara den, och det är ju inte så himla roligt. Skriver imon när jag vaknat, så kanske blir framåt lunch nångång!
Imon ska jag bara va hemma och ta det lugnt, packa upp och så.

Har så sjukt ont i benen, pinsamt! Går typ som en tant,, pinsamt!

Godnatt sötnosar!

~ Buhuhu, saknar Emma :( <3


kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt fiin blogg (:

tips! tycker att du ska göra videoinlägg!!

:D

2010-08-09 @ 11:01:05

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0