snart träning

Ska snart byta om till träning, som jag har vid 6.
Skolan idag va helt okej faktiskt, rätt rolig. Jag stog och plattade håret vid en toalett så alla kollade på mig när dom gick ut eller kom in, haha!
Så först idrott då, och då hade vi en vikarie istället för Johannes, han är bäst tycker jag då! Så vi hade massa jävla lekar, mesigt. Sen fick vi skynda om bara den för vi hade en kvart på oss att fixa oss efter idrotten, och det va ju foto vid 11 så man ville ju platta håret och så. Vi hann faktiskt, vi kom dock försent på fysiken med 5 minuter. Men sameshit liksom, så yes. Det va hur segt som helst på fysiken. Efter den så fick vi fixa oss för Marita sa att vi inte behövde komma på tyskan i början på den lektionen, för vi skulle få fixa oss och så! Och det va ju bra. Det va då jag stog vid en toalett och plattade håret! (yy)
Foto då sen, usch. Haha, efter fotograferingen fick jag och Amanda stanna kvar och visa vem som är vem och sådär, haha. Då hann man ju se bilderna också ;)
Sen gick man 10 minuter på tyska och sen va det lunch, gick hem och åt en macka för skulle äta när skolan va slut eller så. Gick tillbaka till skolan sen och då va det typ .. Vet inte riktigt, haha! Men det va ialla fall inte roligt så ja, orkar inte skriva mer om skolan.
När jag kom hem så åt jag och sen kom Ebba, och vi snackade och så. Plocka upp äpplen från trädet sen, för pappa klippte gräset.
Och vid tjugo i 5 stack Ebba för hon skulle till kyrkan på konfa grej. Så då beställde jag och pappa mina klassfoto och sånt där. Och nu ska jag ner och byta om,, så jag är färdig vid tjugo i!

Imon så är det skolan igen och sen blir det nog att va med Ebba om hon kunde, för pappa kunde inte åka till Halmstad med mig imon och kolla på data, så vi ska åka på fredag efter skolan istället.
Och jag ska sy en laptopväska i syslöjden, hih! Kommer bli sjukt sött också, bra det.

Nu måste jag ner och byta om.
Vill också ha fotbollskorna på bilden, designade av mig. Personliga skor tycker jag (a) Dock lite dyra, haha. 3000kr, inte så roligt kanske.

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0