sociala frida

Jätte social jag känner mig asså.
Haha, precis kollat film .. "Grease" blev det jag kollade på. Den är bra faktiskt, haha!
Mamma va ju på kalas innan, och jag kunde inte följa med ju, så fick hem lite gott. Hahah, prinsesstårta, chokladmuffins och bulle typ. Fett gott, så har nåt att äta på ikväll, hihi :)

Men yes, igår så cyklade jag till Ebba vid halv 4. Då satt hon vid datan och städade lite, så då satte jag mig vid datan och aa. Sen duschade hon och så, sen vid halv 6 - 6 kom Jennifer och Oliver och åt hos Ebba. De åkte sen, och fixade sig och så. Då gick jag och Ebba runt och valde kläder och fixade oss och så. Haha, men sen vid halv 8 hade inte vi klätt på oss. Men då kommer John och Markus såklart, så då fick vi skynda oss ju. Sen vid 8 - halv 9 nån gång började folket komma.
Sen va det party föfan! :D
Så aa, vad ska man säga. Det va roligt och aa, haha!
Vid halv 2 typ, eller nåt. Ingen koll på klockan, hihi. Men yeah, då stack alla för Ebbas föräldrar kom hem. Så då städade vi, haha! Sen gick vi och la oss vid halv 3 kanske. Jennifer och Oliver sov också över, så alla vi 4 sov i källaren. Jag och Ebba låg och as garvade åt att jag sa 'aa' och 'mm' när hon sa 'Frida!', så sa hon hela tiden typ 'plutt'. Moget Ebba (y) Hahaha, fyfan vilken natthumor :)
Somnade vid halv 4 kanske!

När jag och Jennifer vaknade idag, vid .. halv 10 - 10 så låg vi och skrattade. Sen vaknade Ebba av oss, hahah. Då gick vi upp och sen cyklade vi hem. Då fick jag helt plötsligt 34 sms, för jag inte hade nån täckning i deras källare. Haha, tänker inte säga från vem (a)
Kom hem och la mig på soffan, åt lite frukost och så.
Sen vid halv 3 åt vi mat och sen gick mamma vid 3 på kalaset. Sen kom hon hemmed värsta godsakerna, mums! :)

kommentarer
Postat av: amanda stenheta skogström :)

svaaaaar.

aha , så då får man veta vilka som 'kommer' med typ (:

men då vet jag :)

2010-08-15 @ 21:21:20

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0