svar på frågestund

Vad är det mest pinsammaste du gjort? ;)
Svar: Jag har inte så lätt för att skämmas, så jag vet inte riktigt.

Vilka bloggar läser du ? :)
Svar: kissies.se , dessies.se , gaybloggen.com , kenzas.se och några "vanliga" bloggar.

Vilken hårfärg har du egentligen?
Svar: Jag har blont hår när jag inte färgat eller något.

Hur är det med killarna? (;
Svar: Haha, bra fråga. Nej men det är väl helt okej?

Följa varandra med bloglovin? :)
Svar: Visst.

Varför började du blogga?
Svar: Min kompis Jennifer började före mig och jag tyckte att det verkade rätt kul så jag testade. Det va kul och nu har bloggen blivit lite mer seriös än vad den va förr.

Vad var det du åt för vitamin att få längre naglar och att håret växer fortare :D?
Svar: Det är B-vitaminer som är bra för naglar och hår. Jag äter B-vitamin från Apoteket. Men tror
det finns att köpa lite överallt.

Favorit godis?
Svar: Mitt favorit godis är lakrits, hah! Men sånna segar nappar om man måste välja sort.

Vad gör du på fritiden?
Svar: Jag spelar fotboll, sitter vid datan och är med kompisar för det mesta!

Vem är din bästa vän?
Svar: Jag har inte bara en bästa vän, jag har 5 bästa vänner. Det är Ebba, Jennifer, Amanda, Lisa och Emma.

Om du bara fick välja en blogg som du fick läsa vilken skulle det bli?
Svar: Det skulle helt klart bli Kissies!

Varför bloggar du? :)
Svar: Jag vet faktiskt inte, vill ha nånstans att skriva av mig.

Gjorde det ont att ta hål i naveln? ;o (;
Svar: Det gjorde inte ont, men det kändes. Efteråt kändes det mer tycker jag!

Hur lång är du?
Svar: Jag är runt 160-165 cm :)

Vad är din favoriträtt?
Svar: Jag älskar verkligen lasagne!

Favoritplagg?
Svar: Helt klart mina Burserydsbyxor (a)

Hur mycket pengar får du i månaden?
Svar: Jag får 500kr i månaden, som månadspeng då.

Är du medlem på någon sida som gör att man får fler bloggläsare?
Svar: Bloglovin bara.

Vilken mascara har du?
Svar: Jag har Maxfactor False lash mascara. Och sen har jag två till som jag inte vet vad dom heter (a)

Musiksmak?
Svar: Allt typ :)

Var eskilscupen kul?
Svar: Ja, den va helt okej!

Är du oskuld?
Svar: Yesbox

Hur många seriösa pojkvänner har du haft?
Svar: En bara :)

Var bor du?
Svar: Mellan Halmstad och Jönköping tror jag man kan säga. Smålandsstenar heter det :)

Gillar du att dricka vitamin well?
Och vilken är din favorit isåfall? :)
Svar: Jag gillar vitamin well jätte mycket, min favorit är Everyday och .. Den med fläder :)

Vart gör du dina headers?
Svar: På scrapblog.com

Favorit ..
- Ämne i skolan?
Svar: Syslöjd och svenska
- Hårfärg?
Svar: Blont, brunt och mörkbrunt

- Kläder?
Svar: Tights och linnen eller joggingbyxor

- Affär?
Svar: Gina Tricot och HM

Första bästa vän?
Svar: Jennifer och Oliver

Hur länge har du haft blogg?
Svar: Jag har haft blogg ett bra tag, sen 07 - 08 tror jag.

Är detta din första blogg?
Svar: Nej, detta är inte den första. Jag har haft nog 2-3 innan denna tror jag :)

Häst eller hund?
Svar: Haha, båda :)

Vilken mascara använder du? :))
Svar: Jag använder mest Maxfactor False Lash Effect. Sen har jag två till som jag bara har över för att
få mer effekt. Men vet inte vad dom heter, dom kommer ialla fall från Maxfactor!

Gillar du din granne? ;)
Svar: Jag har inget emot henne, men hon kallade mig hora. Och det tycker jag är rätt oschysst.

Hur många besökare har du varje dag ? ;p
Svar: Det går upp och ner hela tiden, vissa gånger är jag nere på 50-60 om dagen och nu har det varit
90-140 typ. Så det är olika. Men ska ta bloggen mer seriöst nu och då hoppas vi det stiger! :)


Är du oskuld? Om inte, hur mångar har du haft sex med?
Svar: Jag är oskuld.

Storlek på BH?
Svar: Tänker jag faktiskt inte berätta, så ni kan gissa istället.

Hur lång är du?
Svar: 160 - 165 skulle jag tro, har inte mätt mig på ett tag.

Hur mycket väger du?
Svar: 46kg.

Har du kille?
Svar: Nej det har jag inte.

Bästa storbloggaren?
Svar: Kissie.

Favoritklädaffär?
Svar: HM eller Gina Tricot.

Hur orkar du hålla på med blogg?
Svar: Jag tycker antagligen att det är kul? :)

Erkänn du vill ha sex med mig?!
Svar: Nej :)

Vad tycker du är fina pojk/flick namn?
Svar: Pojknamn - Anton     Flicknamn - Linn

kommentarer
Postat av: Isabella

Sjukt bra din blogg har blivit!

Frågestunden och veckans blogg,

Lite dagens outfit sen kan den inte bli bättre!

Keep up the good work :D

2010-08-20 @ 11:19:11
URL: http://lloooove.blogspot.com
Postat av: emma-sofia

Gillar du att dricka vitamin well?

Och vilken är din favorit isåfall? :)

Svar: Jag gillar vitamin well jätte mycket, min favorit är Everyday och .. Den med fläder :)



HAHA VAD SÖT DU ÄR! :D <3



Du sa först att du inte skulle svara på den jue :D

2010-08-21 @ 13:36:28
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0