svar på kommentarer


1. Från Anonym: när kommer dina videoinlägg? skulle tycka det vore jätte kul om du gjorde det! din blogg är verkligen bra :)

Svar: Jag vet inte riktigt när mina videoinlägg kommer, jag vet inte riktigt när jag har tid att göra dom. Haha, eller jag har tid hela tiden, men vet inte när jag vet vad jag ska säga. Och om jag gör nåt videoinlägg kommer jag låta helt fail, för aa. Kommer skratta hela tiden!
Tack så jätte mycket, kul att du tycker den är bra! :)

2. Från Anonym: Var köpte du tabletterna och vad kostade dem? :)

Svar: Jag köpte dom inne på Apoteket, mamma frågade i kassan och då sa hon att dessa var bäst. Så vi får hoppas på det!
Dom kostade 80 kr, så alltså inte så dyrt.
Hoppas du också hittar de!


kommentarer
Postat av: sandra

Du hittar listorna på bloggportalen.se

2010-08-11 @ 11:35:45
URL: http://sandrainapicture.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0