taggar hos ebba

Nu sitter jag hos Ebba, som står i duschen. Usch, är verkligen förkyld. Mamma ville typ inte att jag skulle bort ikväll, för mår ju inte så kanon! Men yeah, ska fan ha så jävla roligt jag kan ikväll! :D
Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig, hehe. Kan ju ta en stund. Sen kommer typ Jennifer och Oliver snart och ska äta här eller nåt? Vet inte, haha. Håller inte så mycket koll, sjukt busigt jag vet :)
Så nu taggar jag till lite med härlig musik, väntar såklart på att Ebba ska bli färdig. Det lär ta ett tag kan jag typ säga. Men yes.

Förlåt för den urusla uppdateringen idag. Men dagen har vart som den vart, och det kan ingen ändra på. Så får liksom ta igen det imon och på måndag och på resten av dagarna. Imon har vi ialla fall match mot Forsheda/Bredaryd. Kommer nog inte kunna spela så mycket eftersom jag är så förkyld typ.

Men nu låter det som att Ebba är färdig där nere, så får gå ner nu :)

Ha en sjukt härligt kväll flickor och pojkar!


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0